9/9/09

Kill the girl. Get paid.




Fa molt que no parlo de música. Concretament l'últim cop va ser pel gener, penjant Supermassive Black Hole. I ja fa... 9 mesos! S'acaba el 2009...
Primer de tot, estic aquí perquè ja han filtrat el nou disc de Muse, The Resistance. Es posarà en venda dilluns que vé, i quan pugui me'l compro (ara faré una llista dels discs que he de comprar).
Aquest nou ablum és un Zas! a Black Holes and Revelations, el seu antecessor.

Han millorat moltíssim (vaja, a mi m'agrada molt més). I què dir dels últims 16 minuts, amb Exogenesis Symphony... quasi completament instrumental, que m'ha buidat completament el cap i m'ha deixat del tot net. Tot i així, alguna cançó és algo xorra...




Aquesta va ser la primera que es va deixar sentir per internet. Un homenatge a Queen completament.
Vídeo preview de les cançons del disc: http://www.youtube.com/watch?v=QKA8BAavoE8&

Aquest any, apart de rebre The Black Parade i comprar-me Black Holes and Revelations, em vaig comprar a París el nou disc de Placebo (Battle for the sun). M'ha decebut una mica, creia que seria millor (es salva Ashtray Heart, Battle for the sun i alguna altra), tot i així li tinc apreci pel sol fet d'haver-lo comprat on el vaig comprar.



Hi ha qui la troba horrorosa. Pot ser, la veritat "Mi corazón, mi cenicero" NO COMMENTS xD... però ves! Té algo que mola. Com aquesta altra.



I fa poc em vaig comprar A Fever you can't sweat out, de Panic! At The Disco. És el primer disc que van treure, curiós per la extravagància dels títols de les seves cançons i per com m'enganxa el seu ritme. Fa poc, realment poc, dos dels membres del grup van empendre un altre nou projecte (The Young Veins, crec) i van deixar als altres 2 membres plantats. Tot i així, els que s'han quedat (cantant i bateria) ja han tret single nou i estrenaràn disc pròximament. El single, New Perspective, forma part de la banda sonora de la pel·lícula Jennifer's Body (que em fa força gràcia veure).



Algo comercial, però em transmet bon rotllo xD A veure què tal serà la resta del disc.
I per acabar... My Chemical Romance! Després de la hyper-resaca que deuen portar de The Black Parade (2006), per fí es veuen indicis d'un nou disc que segurament sortirà a finals de 2009 o al propi 2010. De moment, ens deixen als fans amb 3 cançons noves que van tocar en un concert per l'agost.



Fuuuuuuhhh!! Promet. I segurament al disc posaran també la seva gran versió de Desolation Row.



Dit això, aquí tinc doncs la llista d'albums que m'he de comprar:
- The Resistance - Muse
- OK Computer - Radiohead
- ¿Death Before Disco? (encara no sé el nom)- My Chemical Romance
- 3r album de P!ATD (si em convenç, perquè de moment només es quedarà en simple descàrrega). El 2n no, m'agrada però és massa pasteloso i romàntic.
- The High End Of Low - Marilyn Manson
- Suggerències, JA! xD

Ale, que us rapin.

Desconnectant;
Ota-chan

2 comentaris:

Irene ha dit...

Suggerències? No en tens prous en llista per comprar, ja? xD
Jo sóc de les que no els hi agrada Ashtray heart, no puedo con ella o-o En canvi, For what is worth sí m'agrada.
En quant al nou de Muse... l'he de tornar a escoltar.
Eso sí, Ok computer i The High End Of Low molen (H)

Shruikan ha dit...

CDs? Jo casi no en gasto d'això. xD L'únic que tinc són bandes sonores a excepció del disc de Simple Plan.
M'agradaría un disc dels LM.C... ¡_¡