27/10/09

El mono, el caníbal y el masturbador





Ahí estaba yo. Es decir, Alex y mis tres drugos. O sea Pete, Georgi y Dim. Estábamos sentados en el Milk Bar Korova, exprimiéndonos las rasureras para encontrar algo con que ocupar la noche. En el Korova Milk Bar servían lacta plus. Leche con velloceta o con dencromina... que es lo que estábamos tomando. Eso nos aguzaba los sentidos y nos dejaba listos para una nueva sesión de ultraviolencia.



Doncs sí, la Naranja Mecánica (A Clockwork Orange). Qui ho diria que m'entrarien les ganes de veure semejante cosa.
L'he acabat fa uns minuts. En general, un trauma de peli que mola molt. La intro aquesta acojona, impone, i a mi m'incomoda. I al llarg del film hi ha escenes força... violentes, sí xD Però bé, que pel que es veu aquest tipus de pe
lis són les que m'agraden (vease Funny Games, considerada per molta gent un truño). Ax... a veure quina peli em sorprendrà ara! xD

Bé! He trobat una cosa amb la que poder escriure al blog! De tant en tant m'entraven les ganes d'actualitzar, però no sabia ni què escriure. Així que m'he esperat i esperat... i bah, que ja anava sent hora.
Últimament tinc poca tarda lliure (menys algun dia que em decanto per la opció de no fer els deures y lo que surja), ni llegeixo, ni dibuixo, ni res xD Mecachis... almenys puc dir que m'entretenc amb l'Antimanual de Filosofia, que és molt divertit (el títol del post és el d'un capítol). Les matèries de modalitat són cada vegada més xungues i empipadores... (tret de dibuix, que ens passem la classe escoltant al cachondo del profe i rient xD...). De moment no tinc res suspès - ja arribarà - axí que encara em queda optimisme per les venes kajakjaakja.

Avui, sorpresa! Arribo a casa i em trobo això sobre la taula. Han trigat lo seu, els maleïts xD Frikada de la jornada, oh yeah.

Res més a dir, que aquest dissabte s'ha d'anar al Saló. A veure quines tonteries em compro aquest any juasjuasjuas... Gastar diners serà inevitable, suposo.

Fins la pròxima!


















... Suposo (juas)

Desconnectant;
Jordi.

1 comentari:

Shruikan ha dit...

La naranja mecànica és una d'aquestes pelis que he de veure però que em fan por. La veritat és que tinc dues samarretes de la peli que em va passar me cosina i a vegades em sento estúpida per portar-les sense haver vist el film. Però es que si no m'agrada la peli no me les tornaré a posar, i mira que m'agraden...