5/12/10

My Anime List


Yey, quant de temps sense escriure! Pobre blog, el tenia abandonat. u.u No és culpa meva, Violeta, són les altres pàgines web que m'absorveixen. Bé, deixem-ho estar. Simplement creia que tocava actualitzar després de... mesos. Des de l'abril de l'any passat més concretament. Així doncs, poseu-vos còmodes i escolteu-me (o llegiu-me) tranquil·lament, que això no va gaire per llarg.

Volia parlar d'una pàgina web que he començat a fer servir recentment però que de fet em van recomanar fa temps. És diu My Anime List. I com el seu nom indica és una pàgina web on tu pots penjar els mangues i animes que has llegit o estàs seguint. Podriem dir que la pàgina web té uns quantes funcions bàsiques:

-1)Com a llista, et permet tenir una idea bàsica de quants mangues o animes estàs seguint alhora, per quin capítol vas de cadascún, i amb quina prioritat llegeixes. Bàsicament és útil per organitzar-te i saber tot el pupurri de coses que tens per llegir (ja que a vegades, al menys jo, un s'oblida de tots els mangues pendents que té).

-2) Pots fer amistat amb altres membres de la xarxa i consultar les seves llistes per saber quin mangues estan llegint, quins els hi agraden, per quin gènere s'inclinen, etc. A més, si estàs interessat en una sèrie pots consultar les opinions del usuaris sobre aquesta i expressar tu també la teva opinió sobre un capítol concret o el manga en general.

-3)I si no tens cap manga o anime per llegir/mirar, la mateixa web et fa recomanacions de quines series et podrien agradar segons les que has llegit.

Si he de ser sincera al principi la web no em cridava massa l'atenció però me la vaig estar mirant i em va semblar una cos divertida. Jo hi estic inscrita i quan hi penso actualitzo la llista ( de fet, només he actualitzat la llista, el perfil ni l'he tocat). Si volsaltres també hi esteu interessats, la web és la seguent: My Anime List.

Bé, espero que el post aquest hagi servit a algú d'alguna cosa. Al proper potser parlaré una mica del Gimp, que a classe ens fan fer uns treballs i mirar uns tutorials i sembla un programa interessant.

Apa, murusierago per a tots!
Shruikan