29/3/10

Reset




Yep, s'han acabat les vacances del blog. Entre una cosa i l'altra, això ha quedat abandonat durant tres mesos llargs, així que ja va sent hora de tornar-hi.

Ja ha tornat la calor i els canals analògics ja no van... que triste xDD Ara a fotre's amb la TDT dels pebrots que funciona o no depenent de com estigui el temps... bff xD Bah, bah. Empezemos el resumen-tocho...

A nivell de lectura, tinc material nou de Murakami i Kafka, així que no em puc queixar... i d'aquí poc el meu sant... juajuajua. Ja he vist coses per l'Abacus interessants xD Però en canvi, tinc els comics abandonats... m'he quedat enrere amb Bleach, així que hauré d'espavilar-me abans que comencin a desaparèixer tomos per les botigues... me cagaria en tooh xDDD

Per la banda de pel·lícules, poques han estat destacables... Tret d'Avatar (of course), i Malditos Bastardos, de Tarantino, que em va encantar... pel final sobretot, bruuuuttaaaalll xDDDD I ara a tutoria hem començat a veure La Ola, que ens la van posar l'any passat i també em va encantar (de los pocos.... xDDDDDDDDD).

N'he vist més, clar, però pff... costa trobar-ne de bones, coi. Ahir vaig veure 2012, per exemple. Per una part, té importants efectes especials, enormes i genials, però decau en l'argument i amb l'aprició d'elements narratius massa típics. Claru, inverteixen més en els efectes perquè saben que és el que ven. Però és una película de la fi del món que diu el mateix que les seves germanes, i té el mateix punt final.
Ara estic enganxat a la 6a temporada de Lost... my god, me está robando la vida xDDD


En música... què dir. Estic en fase reenganxada a The Black Parade, tot i que moderant-me, perquè veig que no és de lo millor que hi ha, és més, és el pitjor que tenen, però als altres no els hi tinc el mateix apreci xD Espero encara el puto nou disc, que promet ser un reset (espero que sigui a l'estil de Desolation Row). Per reis va arribar el nou de Muse, que també té coses bones, però massa orquestra... Ara amb Spotify vaig descobrint grups que molen, com The White Stripes i aquestes coses xD

I bé, que ja tinc tutor de TDR, així que a pringar xD Al ser el profe de dibuix, estic més segur a l'hora d'escollir el tema. Coma branca general vaig triar Arquitectura i Urbanisme, i hi he estat parlant, i hi ha dos temes que són ferms candidats. Un d'ells és de barreres arquitectòniques del poble, o zones en mal estat, i fer-ne projectes de millora. L'altra, que potser seria més complicat de realitzar, seria fer un estudi de l'evolució arquitectònica del poble...
Costarà començar-lo... poca cosa podré treure d'Internet, que sempre m'ha salvat el cul xD Però bah bah, ara és setmana santa i me tengo que olvidar de estas cosas xDDD



Aquesta relíquia ja té 4 milions de visites, per la seva profunditat en la lletra, per l'esplèndit playback, pel fet de semblar veure com satan ha poseit a l'individu. Si us hi fiqueu, veureu la tira de vídeos, versions remix disco, i altres que ha fet la gent. Genial xD No entenc com ha aparegut ara, amb la d'anys que té això.

En fí xDDD Que això ha acabat sent una macedònia de temes xDDD Però bé, que yo por el blog, MA-TOO xDDDD Ens veiem pròximament.



1 comentari:

Shruikan ha dit...

Oh, oh. Xaxi el nou aspecte del blog. I si, ja era hora de que algú escrivís. xD