6/4/10

Comentari manga I

I

No crec que aquest post li faci mal a ningú i com que els capítols d'aquesta setmana (bé, ja la passada) encara han estat prou interessants faré un petit comentari de cada un i no em tallaré un pèl.
Ojo, SPOILERS a dojo.


NARUTO 489
Per a vosaltres no sé, però per a mi, després del que han semblat eres sense capítols interessants per fi trobo n'apareix un que m'ha agradat de devò. I és que la cosa s'estava posant ja insuportable.
Entre en Sasuke, que cada dia està més imbècil, la Sakura, que si depengués de mi ja s'hagués mort fa temps, i el Naruto que per fi li ha declarat el seu amor etern i absolut a en Sasuke, o com a mínim això semblava... bueno, només em venien ganes de cremar la casa de l'autor de lo patètic que em semblava tot, res més.

Referent a aquest capítol en concret, la majoria de tros es força relaxat, tot i que ja convenia donar-nos una mica d'alegria i humor que tan melodramatisme no és bo per la salut. M'ha cridat especialment l'atenció però, el tros en el que estàn preparant la guerra. Sincerament, no esperava que el senyor Kishimoto tingués en compte que per fer una guerra fan falta molts diners (de fet, de diners no parlen, però donarem per suposat que han d'haver comprat les armes i el menjar a algun lloc i que els ninjes cobren). En llegir-ho em va venir immediatament al cap la villa de l'Arena en la mateixa situació i els pobres, entre que van escassos de diners, recursos i de ninjes... Pobre Gaara, només d'imaginar-me la de feina que deu tenir...

El millor del capitol però, el final. Déu meu, mai m'hagués pensat que m'alegraria tan de veure en Kabuto (amb el cambi de look que s'ha fet se'l veu... molt raro, per no dir una altra cosa), però sobretot mai m'hagués imaginat que tornaria a veure Deidaran encara que sigui en la forma d'un cadàver estrany. Ha estat una cosa ben inesperada, això si, molt complaguent. I l'Itachi també es trobava a faltar. (Pobre noi, va començar a caure'm bé quan es va morir) Tan devò es vengi del seu germanot per haber-li robat els ulls. S'ho mereix.
Tornant a en Kabuto. Aquest bon home diu que bé a unir-se amb Akatsuki, però a mi això no em convenç gens. No era ell el que deia que es volia venjar d'en Sasuke per haver matat l'Orochimaru? Segur que per això és allà. Si és que aquí tothom es mou per venjança.

En resum, un capítol que en general m'ha deixat amb bon gust de boca i amb ganes de més. Només espero que no em decepcionin al seguent.


BLEACH 398
Un altre capítol que, en general m'ha agradat força. Ja de per si, Bleach és una série lenta ja de per sí, però aquests últims capítols s'estaven fent massa llargs i repetitius pel meu gust. Básicament, era l'Aizen parlant i parlant sense parar en plan "sóc més fort que tu, no em guanyaràs mai perquè així ho dic jo", i la cosa ja s'estava posant força estranya.

Tornar a veure el pare de l'Ichigo ha sigut una altra grata sorpresa. No sé l'altra gent, però jo no esperava pas que sortís més fins que s'acabés aquesta saga. Amb una mica de sort ens explicaràn el que va passar abans i tot de que s'acabi o just al final.
El contingut també ha estat lleuger, amb algunes situacions còmiques que també s'han d'agrair perqué no crec que aguantés gaires més discursos de l'Aizen sense acabar odiant-lo. Ara entenc d'on li venien a l'Ulquiorra totes aquelles ganes de parlar. Un altre que no callava ni sota les pedres.

També ha aparegut en Gin després de molta estona d'abscència inexplicable, i a sobre a punt per fer el bankai. Jo ja m'imaginava que era ell el dolent de devò i estava esperant a que es carreguessin l'Aizen per dir "Ara mano, jo! Rendiu-vos als meus peus! Mua ha ha!" però sembla resultar que estava equivocada.

O sigui: un altre capítol que et deixa amb ganes de més. Sembla que s'hagin posat d'acord, tu.

FAIRY TAIL
No comentaré gaire el capítol perquè, la veritat, aquesta saga se'm està fent difícil de seguir. Em perdo, no sé com però em perdo. I surten masses pocs personatges pel meu gust.
Fairy Tail és el contrari de Bleach: en quatre capítols tens tot un assumpte resolt i no sé, a vegades va massa ràpid i tot.

Ha estat interessant aquest últim capítol en que sortien en Gray i l'Erza. Només d'imaginar-me un combat d'Erza vs Erza ja em venes les ganes de llegir més.
Ara que hi penso, no se suposava que els únics als quals no els hi afectava la màgia aquesta eran al Natsu i la Wendy? Al final resultarà que ningú està tancat.


En fi, podria comentar Soul Eater o Blazer Drive o Kuroshitsuji també, però la veritat: massa feina i massa mandra. Ja ho faré quan publiquin nous capítols.
Apa doncs, fins la pròxima entrega, que ja veure'm quan serà.


Shruikan



2 comentaris:

Irene ha dit...

Ohoh! Quan vaig llegir el capitol d'aquesta setmana de Naruto i vaig veure que sortia Deidara al final, me'n vaig enrecordar de tu xDD

Els comentaris de Bleach i Fairy Tail me'ls he estalviat perque em faries spoiler... xD

Ota-chan ha dit...

A mi el final del capítol de Naruto em va sorprendre, però a veure... ¿A què ve?
És a dir, tenint ja obertes la tira de trames, una nova amb la aparició de zombies de personatges que ja van tenir un final... no es alargar más la cosa? És necessari realment? xDDDDD A veure com continua.