15/8/09

Take of your Trash, prt. 1


Veient la quantitat de posts sense publicar que tinc, crec que és hora de publicar-los. La majoria són escrits que ja ni recordava que havia fet, però com a mínim encara conserven el seu significat. Aquí va el primer.

Monstre, sí. Monstre em diuen. I per què? Que potser jo no els he tret de la misèria? No sóc l'ombra que els protegeix i impedeix que el mal s'estengui sobre ells?
El que passa és que tenen por. Por de perdre el poder que tenien. O les restes que en queden. Jo tinc el poder d'aquest lloc, però és un poder que dedico a les persones, no a mi mateix. Si no em creus, que t'ho diguin aquells que em serveixen.
Només uns pocs es rebelen obertament, aquells dedicats a oficis obscurs q
ue ho estàn perdent tot miserablement. I díguem, que hauria de fer jo? Donar-los la rao i que extenguin les seves arts fosques a la gent que se suposa que he de protegir? O plantar-me contra ells, arruinant-los per tal de protegir els altres? Perquè per molt que em pesi ells també són la meva responsabilitat i no tinc pas intenció de matar-los i trencar el jurament que vaig fer. No, no treuran això de mí.
-No és amb amenaces que el pare puja els fills! On és l'amabilitat? Si els enfonses que en trauràs sinó la desconifança dels altres? No és el camí correcte, no està frojat amb raó!
Qui pot dir avui dia què és correcte i què no? Qui té raó i qui no? No hi ha una opinió que sobresurti sobre les altres.

Hum... Força incomplert al final però m'agrada.
La imatge no té res a veure però es que m'agrada. >D

1 comentari:

Irene ha dit...

Doncs a mi el que més m'agrada és l'inici i el final :D