1/1/13

Dreamy, dreamy...

Era negra nit, la nit més fosca que hagués vist mai. Agafant-lo una persona per cada braç, el van dur a la força dins del cercle de pedra. El duien com a sacrifici, i ell no podia fugir. 
-És allà. -Va dir un home assenyalant cap a un costat.
Ell va girar el cap i dalt d'un arbre va veure uns ulls blaus i brillants del que semblava una guineu molt grossa. Immediatament els ulls van desaparèixer.
Els homes el van deixar anar i van sortir del cercle de pedra, deixant-lo sol. De cop tot semblava encara més fosc. No veia res de res, ni els arbres, ni les pedres, ni la lluna ni els estels. Tot era negre al seu voltant. Ell sabia que la bèstia vindria i mirava desesperadament al seu voltant, intentant trobar-la, intentant saber d'on vindria.
De cop tenia una mà sobre l'espatlla dreta i a l'esquerra, fregant-li la galta, un pelatge aspre i fred. 
-Sóc aquí.
Es va esgarrifar, amb una d'aquelles esgarrifances que et deixen clavat a terra i et recorren l'espinada com un torrent de glaç.
Però un cop passat l'ensurt va deixar de tenir por. Perque va reconèixer aquell rostre que el mirava amb afecte i certa desesperació, aquell rostre que no era humà...
I després de quedar-se mirant uns moments i dir-se quatre paraules, van aparèixer tres éssers blaus i brillants, aquella mena de cuques de llum afables i bufones que tothom apreciava, es van ajuntar en un tòtem iridiscent, murmurant en una cantarella etèria i, sent sincers, bastant perturbadora. Perquè aquelles criatures... eren malvades! 
I en un esclat de llum blanca, van mostrar el seu descontentament amb aquell final embafat. Van sembrar la discòrida i el terror en un cataclisme de proporcions que no s'havien vist des de la Segona Guerra Mundial. La misèria es va estendre entre la gent d'aquell poble i dels dos individus dins d'aquell cercle de pedra no se'n va tornar a saber res. 
I lluny d'allà, un home gran es va topar amb una jove que corria, just al mateix lloc on molts anys enrere ell havia topat amb cert individu. I va pensar que, potser, en el fons, tot era un immens cicle que es repetia i es repetiria per sempre. I va arribar a la conclusió que així havia de ser.

Fi

Aquest va ser el meu somni de la nit de Nadal. Maco, eh? Es nota que a mig fer no sabia com escriure i n'he perdut les ganes, oi? Tot i que continua sent millor que el que he tingut avui, en el que suspenia un exàmen de la pitjor manera possible: no acabant-lo i oblidant-me d'entregar-lo. Deu ser una senyal del meu subconscient sobre el que em passarà si no em poso a estudiar aviat.

Però bé, deixem estar el meu subconscient en pau i passem a assumptes més importants. I és que el blog va rebre un premi! Sí, i tant, tot i que dir-ne "premi"... premi premi no és, perquè bàsicament escrius tu, escriu qui te'l dóna i ningú rep res, però bé, el que compta és la intenció i s'agreix molt, Shuu! :D
Així que va, posem-nos mans a la feina.

Bàsicament el que s'ha de fer és: respondre 11 preguntes que t'ha fet, explicar 11 coses sobre tu, premiar 11 blogs més (hahaha!) i fer 11 preguntes més perquè aquests blogs que has premiat les puguin respondre (hahaha!*bis). Les dues últimes parts les veig difícils, la veritat, degut a la nostra antisocialitat via blogger, però mira tu, menys feina per mi. :P I sense més preàmbuls, ara sí que sí comencem:

11 PREGUNTES

1. No puc anar a dormir si no...: em trec abans les lentilles. Després em llevo amb els ulls ressecs i els plàstics aquests se m'enganxen i s'arruguen i és un fàstig i una incomoditat, quasi tan com quan se't perden dins l'ull.

2. Explica'm amb qui vas i...: sabràs que sóc una friki. I tinc una habilitat especial per fer amistat amb individus d'allò més peculiars, com gent amb problemes familiars seriosos o bipolars amb hiperactivitat i insomni. Si és que tinc un ull...

3. Desig d'any nou?: Més que mai, la pau al món. Perquè tothom està molt cabrejat últimament, amb bastanta raó, tot s'ha de dir, però la tensió va fatal pels nervis, així que prenem-nos ho amb calma i anem tots a un spa i a fer-nos uns massatgets.

4. Dolç preferit: En general qualsevol cosa que porti xocolata però no en excés. La Nutella la deboro, me'n faig un entrepà cada dia. Sempre que no em falta el pa, esclar. I el Kinder Bueno és mereixedor del seu nom. No com el Delice, que de delícia no en té res. Però en general m'ho menjo tot i tot m'agrada i tot és bo.

5. Quina illa et compraries?: Compraria Japó i la vendria als xinesos. >:DDDDD No sóc molt d'illes jo. Tot i que Menorca i Gran Bretanya no estan malament. 

6. Déu o Deessa preferit: Doncs des de que he començat a desenvolupar una història que tracta de déus antics, els veig d'una altra manera a tots plegats i potser la imatge que en tinc no és la més extesa. El trio Seth/Hades/Loki em té el cor robat, he de dir, perquè el meu amor pels incompresos i l'obscur és gran, molt gran.

7. Castells de sorra o túnels?: Túnels! Qui vol castells podent fer ciutats subterrànies, galeries intrínseques i laberíntiques de sorra compacte? Ah, aquells dies d'oci al sorral del pati, quants records... I els pastissets de fang, i el jugar a ser els personatges de les sèries del moment? M'envaeix la nostàlgia com l'aroma del te. I passem a la següent pregunta ja.

8. Personatge històric a qui li plantaries una bona bufa a la cara: Tots els polítics espanyols del segle XIX i XX. No sóc de gaurdar rencors històrics, però és que recordo estudiar la història d'aquests segles a batxillerat i tenir ganes de plorar de ràbia. Dir que eren uns inèptes i curts de mires és poc. I a Artistòtil també li donaria lo seu, per misògin. 

9. Última lectura: Encara m'he d'acabar Xoc de Reis. Em deuen faltar unes 200 pàgines, potser. No és gaire. Després m'he de llegir El temor d'un home sabi i el Senyor dels anells, entre altres llibres del Terry Pratchet i un d'anècdotes de l'art. Tinc feina, com podeu veure.

10.El teu moment troll de l'any: Diria que va ser aquest any, i va ser quan el nostre amic Gruay va intentar trolejar-me a mi sobre Joc de Trons. Em diu "L'Stark es mor!" inocentment, perquè ell no s'havia llegit el llibre i jo li dic "Ja ho sé.". La cara que va posar. xD Contra-trolling+spoiler= critical shot. I segurament no s'ha entès res del que he dit. 

11. Recomana un blog: I ja podem ajuntar aquesta pregunta amb l'apartat de premiar blogs perquè tristament només en segueixo dos: el de la Shuu, i el del Fansub de Lluna Plena, al qual treballo. El qual és molt trist, perquè no li puc donar el matei premi a la persona que m'ha premiat i al fansub... como que tampoco. xD

11 COSES SOBRE MI

1. Parlo com el cul perquè els meus fils de pensament estan més enredats que una bola de llana, i el fet de canviar d'idioma en mig de cada frase tampoc ajuda. M'agrada pensar que com a mínim escriure em surt millor.

2. La gent diu que sóc baixa però és mentida, són ells els alts. Passar del mentro 60 no és ser baixa.

3. Estic terrible i irremediablement viciada a Homestuck. Que què és, això? Ja us en parlaré algun dia...

4. Tinc un fetitxe pels homes amb banyes.

5. M'agrada pensar que no dibuixo del tot malament, però encara em falta molt per aprendre.

6. Tinc la tendència a no acabar mai el que començo perquè sóc una vaga i a deixar les coses per l'últim dia. Lo normal, vamos.

7. Em fan angúnia les formigues i les aranyes de potes llargues. No els hi desitjo la mort, però que no se m'acostin, si pot ser.

8. Tinc dos doujinshi yaoi al pis i a plena vista. El yaoi m'ha corromput.

9. Un dels meus somnis és tenir un harem d'homes. Un dels altres és aconseguir dibuixar/escriure/wathever alguna de les meves històries.

10. He perdut més arracades i braçalets dels que es poden arribar a comptar.

11. Sento adoració per en Tom Hiddleston i la seva veu angelical.

I apa, ja està. Ara tocaria fer les 11 preguntes, però com que no hi haurà ningú per respondre-les, deixarem aquest apartat per fer. Total, porto quatre dies escrivint aquest post, començo a estar una mica farta de veure'l cada dia. Així que apa, jo ho deixo aquí. De nou, merci a la Shuu pel premi! :D I Bon Any nou a tothom!

Fins la propera!
Shruikan